groepen

bij het jagershuys

Bij Restaurant Het Jagershuys heten we grote gezelschappen van harte welkom
voor diverse gelegenheden.

Of je nu een vergadering, bedrijfsdiner, borrel, condoleance of ander evenement organiseert,
wij staan klaar om van jouw bijeenkomst een onvergetelijke ervaring te maken.

Bekijk hieronder de mogelijkheden en onze ruimtes. Onderaan de pagina is
het mogelijk het contactformulier in te vullen.

mogelijkheden

  • Bedrijfsdiner en/of feest in The OAK

    Organiseer je een bedrijfsdiner of feest?

    Van informele borrels tot complete diners: wij zorgen voor een gastvrije setting en fijne sfeer voor jouw bedrijf of team.


    Samen kijken we naar een passend arrangement dat aansluit bij jullie wensen.

  • Condoleance

    In moeilijke tijden staan wij klaar om je te ondersteunen bij het organiseren van een condoleance.

    Een ingetogen en warme plek om samen te komen, te herdenken en elkaar te steunen.


    Wij verzorgen verschillende arrangementen die rust en ruimte bieden voor dit bijzondere moment.

  • borrelgroepen

    Borrelgroepen

    Gezellig borrelen met familie, vrienden of collega’s?

    Vanaf 25 personen bieden wij diverse borrelarrangementen met hapjes, drankjes en volop ruimte voor gezelligheid.

  • prive diner

    Private dining woodz

    Vier je een speciale gelegenheid met een groot gezelschap?

    Voor wie iets exclusiefs zoekt, is private dining bij WOODZ de perfecte keuze.
    Een sfeervolle setting, heerlijke gerechten en een bijzondere beleving, ideaal voor speciale momenten.

ruimtes–

onze ruimtes & mogelijkheden 

Groepsruimte Zeist
  • ◢ ‘The Oak’ is een grote ruimte welke zich perfect leent voor grote groepen. Bovendien is ‘The Oak’ een afgesloten ruimte welke zich voorziet van een eigen bar welke wij benutten bij evenementen van grote aantallen. De ruimte kan afgesloten worden door middel van onze grote glazen deuren waardoor je geen last hebt van andere gasten. Bovendien is ‘The Oak’ voorzien van een groot scherm, welke zich perfect leent voor presentaties.

  • ◥ ‘The Oak’ leent zich perfect voor vergadering, condoleances, bedrijfsdiner of bedrijfsfeest en grote gezelschappen.

    Bij ons hoef je je niet druk te maken over parkeren. Ons terrein is voorzien van genoeg parkeerplekken om auto’s gratis te parkeren.

  • ◢ Het afhuren van ‘The Oak’ is mogelijk vanaf minimaal 25 personen.

    Bij ons hoef je je niet druk te maken over parkeren. Ons terrein is voorzien van genoeg parkeerplekken om auto’s gratis te parkeren.

  • ◢ Interesse in ‘The Oak’?
    Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, dat zich bevindt onderaan deze pagina. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op over de mogelijkheden.

the oak-


buren van jagershuys
  • ◢ Restaurant WOODZ bevindt zich op dezelfde locatie als ons Pannenkoeken Restaurant Het Jagershuys. In WOODZ voorzien wij onze gasten van een à la carte menukaart. WOODZ is helemaal afgescheiden van ons Pannenkoeken Restaurant met haar eigen sfeer en ambiance.

  • ◥ Wil je gebruik maken van WOODZ, dan is dat mogelijk voor de volgende gelegenheden:

    ◥ Bedrijf diners en feesten. Hierbij huur je WOODZ in zijn geheel af.

    ◥ Condoleances. Hierbij huur je WOODZ in zijn geheel af.

    ◥ Borrelgroepen en overige grote gezelschappen. Hierbij huur je WOODZ in zijn geheel af.

    ◥ Zakelijk diner. Voor zakelijks diners is het mogelijk van te voren eetwensen door te geven. Het is mogelijk te dineren a.d.h.v. een driegangenmenu.

  • ◢ Voor het afhuren van WOODZ hanteren wij een minimum vanaf circa 80 personen.

    Bij ons hoef je je niet druk te maken over parkeren. Ons terrein is voorzien van genoeg parkeerplekken om auto’s gratis te parkeren.

  • ◢ Heb je interesse in Restaurant WOODZ? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, dat zich bevindt onderaan deze pagina. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op over de mogelijkheden.

restaurant woodz -

BEKIJK HIER RESTAURANT WOODZ

aanvraag
formulier

Wil je meer informatie of een specifieke aanvraag doen voor jouw groepsevenement?

Vul ons aanvraagformulier in, zodat wij je beter kunnen assisteren
bij het plannen van een onvergetelijke bijeenkomst.